Interview Cultuur + Ondernemen

Hilmer werd laatst geïnterviewd door Cultuur+Ondernemen over de doorontwikkeling van Hands na het vertrek van Sjoerd. Lees het hele artikel hier.  

Infocaster in Korea

Oh Yeah! The CA Korea magazine featured our rebranding-project for Infocaster! We have no clue what it says but are very excited.

Happy Factors

Sinds korte tijd is de vormgeving en strategie van start-up Happy Factors in de handen van Hands. Daar zijn we super enthousiast over omdat het een concept is dat naadloos aansluit bij onze kernwaarde: de wereld een beetje beter, mooier en/of leuker maken. De filosofie van het bedrijf is als volgt: De mens kan pas […]

Duurzame drukkers?

Let’s face it! Wij produceren als grafisch ontwerpers / ontwerp studio’s eigenlijk best wel veel afval met al het drukwerk dat we verzorgen ieder jaar. Niet iedere juweel van een poster die we ontwerpen en vervolgens laten drukken komt bij iemand boven het bed, natuurlijk. “Helaas staan budgetten of deadlines het niet altijd toe dat we kiezen voor […]

Vertrek Sjoerd

U heeft het misschien al van ons (of anderen) gehoord, maar we vonden het wel zo netjes om dit nieuws zelf nog eens in alle volledigheid naar buiten te brengen: Sjoerd heeft na bijna 5 prachtige jaren besloten Studio Hands te verlaten om zich meer te concentreren op zijn zelfstandige praktijk als illustrator/beeldmaker. Studio Hands […]

HandsOn #1 – Creativiteit

In onze studio staat creativiteit centraal. Maar, wat is creativiteit nou eigenlijk? Wij gingen de straten van Arnhem op om het te vragen.

Nieuw: Case Reports

Als creatieve studio zijn we altijd op zoek naar betere manieren om te doen wat we doen. Deze maal probeerden we de manier waarop we onze projecten in onze portfolio tonen te verbeteren. Ontwerpers tonen gewoonlijk een paar mooie afbeeldingen van een bepaald project en roepen vervolgens ‘Tadaaa!!’  Hoewel dit het esthetisch gedeelte van een project […]

Koffie in goud veranderen: Je projecten evalueren

Kwaliteit en creativiteit zijn onze onderscheidende factoren. Onze kwaliteit steeds weer blijven verbeteren, dat is een punt in onze gezamenlijke visie: Onszelf zowel professioneel blijven verbeteren, als blijven leren op persoonlijk vlak. Daarom willen wij ieder project dat wij hebben gedaan evalueren. Tijdens een evaluatie proberen we met de klant samen te zoeken naar dingen die we […]